2FP končí, děkujeme za přízeň

2FPDěkujeme za přízeň, kterou jste projevili u digitálního magazínu pro finanční poradce 2FP. Ten jsme nuceni po půlroce vydávání ukončit, neboť naše očekávání zůstala nenaplněna. I nadále si můžete stáhnout veškerá vydaná čísla do vašich chytrých telefonů a tabletů, které používají operační systém Android nebo iOS Apple (viz ikony Androida a Apple anebo odkazy).

   

Základní informace o digitálním magazínu pro finanční poradce

Digitální magazín 2FP je určen pro cílevědomé finanční poradce, kteří aktivně řídí svůj profesní život, tým anebo firmu. K tomu potřebuje kvalitní a relevantní informace, na které se může spolehnout. Pro svou motivaci uvítá zkušenosti nejen majitelů poradenských firem.

Náš tip: Prohlédněte si vybrané náhledy článků z květnového čísla

Při přípravě vycházíme z jednoduché myšlenky, že typický finanční poradce je živnostník, kterého ze všeho nejvíce zajímá, jak budovat svou značku na trhu a jak na něm dlouhodobě uspět. Jedno, jestli je spolupracovník finančně poradenské společnosti, pracuje či zastupuje konkrétní finanční instituci anebo rozvíjí vlastní podnikání. Ve všech případech bude potřebovat dostatek kvalitních informací, které mu pomohou kariéře, podnikání, jednání s klienty a nadřízenými. Mnohdy stačí drobný podnět k tomu, aby vaše činnost nabrala zcela nový směr.

Obsah je laděný do širokého spektra tuzemského finančnictví, jeho trendů u nás i v zahraničí. Nezastupitelné místo mají postupy, náměty a tipy, jak vhodně nabídnout klientům určitý finanční produkt anebo řešení.

V každém čísle naleznete odborné články, analýzy, komentáře a rozhovory, které vám přinášejí inspiraci a zajišťují nadstandardní všeobecný přehled ze světa financí.

Médium je určeno pro:

  • poradce z nezávislých poradenských sítí;
  • samostatné finanční poradce a zprostředkovatele;
  • monoproduktové obchodní zástupce, kteří chtějí rozšířit své služby;
  • profesionální poradce působící ve finančních společnostech jako jsou banky, fondy, pojišťovny;
  • střední a vyšší management uvedených společností působící na trhu.

Níže naleznete:
Cílová skupina
Obsah magazínu
Technické parametry
Vydavatel

Cílová skupina

Cílovou skupinou čtenářů jsou aktivní finanční, hypoteční a pojišťovací poradci působící na českém trhu finančního poradenství.

Obsah magazínu

Magazín je zaměřený na potřeby a běžnou profesní praxi finančního poradce. Legislativa, vzdělávání, účetnictví a daně, produktové informace, prodejní dovednost. Tématické rubriky bude doplňovat na tuzemském trhu ojedinělá sekce nazvaná Leader zaměřená na zakladatele finančně-poradenských společností.

Technické parametry

Název média: 2FP
Periodicita: měsíčník, 11 vydání ročně s letní pauzou, vždy první čtvrtek v měsíci
Cena: bezplatný obsah volně ke stažení
Termín vydání 1. čísla: 7. května 2015
Rozsah: 10 displejů s články plus zhruba 5 až 8 displejů servisních charakteru
Platforma: tablety a chytré telefony podporující operační systém iOS Apple a Android Google
Distribuce: Applestore a Google Play

Vydavatel

Vydavatelem připravovaného média investia publishing s. r. o., kterou zastupuje Josef Janda, šéfredaktor a zakladatel B2C finančního serveru investia.cz.

Josef Janda má bohaté autorské zkušenosti zaměřené na finanční poradenství, ekonomiku a finance obecně. Začínal jaké dopisovatel serverů Peníze.cz a Měšec.cz, aby se později stal interním redaktorem druhého zmíněného serveru. Kromě toho působil ve společnosti Broker Trust jako PR manažer a později byl redaktorem časopisu FP-finanční poradce. Poslední mediální štací byla pracovní pozice zástupce šéfredaktora v magazínu Bankovnictví.

V průběhu let 2011 až 2013 mu odborné nakladatelství Grada Publishing vydalo v jednoletém taktu tři knihy zaměřené na osobní a rodinné finance (Spořit nebo investovat, Zajištění na stáří a Jak žít šťastně na dluh).

Aktuální vydavatelská aktivita v podobě digitálního magazínu pro finanční poradce je zajímavým vyústěním dosavadní pracovní kariéry vydavatele.